Logo & huisstijl

Een sterk logo vormt de basis voor een solide huisstijl die uw merkidentiteit effectief uitdraagt. Er spelen bij de ontwikkeling van een logo meer dan alleen esthetische overwegingen mee. Is het logo bijvoorbeeld op verschillende soorten uitingen inzetbaar?(denk bijvoorbeeld aan drukwerk, websites of social media) en leent het zich voor een mooie identiteit (denk aan iconen, patronen, illustraties, typografie etc.)?

Met een bak aan ervaring is De Hazen de ideale partij voor de ontwikkeling van uw nieuwe logo of een verbetering van uw bestaande logo. Wij spitsen onze oren zodat het logo-ontwerp goed aansluit bij uw gewenste merkidentiteit. De door ons ontworpen logo en huisstijl passen goed, zowel technisch als emotioneel. Om het niet alleen mooi te hebben maar ook te houden leveren wij ook een brand manual of huisstijlhandboek. Hierin staat precies beschreven hoe de huisstijl in verschillende situaties in te zetten. Voor een consistentie uitstraling over meerdere (soorten) uitingen is een goed huisstijlhandboek vaak onontbeerlijk. Zo zorgen we ervoor dat afgeleide ontwerpen snel en consistent geproduceerd kunnen worden.

Wat klanten zeggen:

"Toen mijn compagnon Leon en ik bedacht hadden om met Black Rooster het tofste digitale bureau van de wereld op te richten, hadden wij een bepaalde uitstraling voor ons bedrijf in gedachten waar het plezier en ongedwongenheid vanaf zou stralen. We verzamelden enkele voorbeelden qua uitstraling zoals Ben & Jerry's maar ook De Hazen stond op de lijst. Na een korte tijd met Chiel en Dennis brainstormen, schetsen, praten, hand-in-hand-op-de-sofa de Sound of Music kijken en gekke bekken trekken, was daar de geboorte van ons zwarte haantje. Eigenlijk heeft ons haantje dus geen moeder, maar wel 4 vaders. En tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten over onze huisstijl. En dat vinden we leuk en gaaf. En ook een beetje cool."

Christian van Ekeris, Black Rooster