Logo & huisstijl

Infra | Foodbrands

Het verhaal over hoe de Hazen een logo- en huisstijl klus voor Infra Foodbrands binnenhaalde is als een verhaal voor bij de open haard. We doen de ingekorte internetversie. Infra Foodbrands (de organisatie achter o.a. Maaza, Sunland en Fix) had geen behoefte aan een nieuw logo of huisstijl. Het was goed zo. Toch bleef het bij Dennis, eigenaar van De Hazen, kriebelen. Het kon beter, het moest beter en hij zou ze overtuigen, kost wat kost, dan maar zonder dat ze er vooraf in willen investeren.

Het voorgestelde redesign van het logo en de huisstijl werd bekeken, nog ‘ns bekeken en nog eens: dit zou toch wel een hele grote verbetering zijn! De Hazen werd gevraagd het ontwerpvoorstel verder uit te werken tot officiële huisstijl en De Hazen is uiteindelijk gewoon naar behoren betaald voor het gedane werk. Als blijk van hoe zeer het nieuwe ontwerp beviel is zelfs besloten het tapijt in het kantoor van Infra Foodbrands voorzien van het logo. De Hazen houdt zich ondertussen ook regelmatig bezig met ontwerp en DTP werk voor de merken die vallen onder Infra Foodbrands.

Wat klanten zeggen:

Kort na oprichting van ons bedrijf in 2011 is het team van de Hazen gestart met het ontwikkelen van onze externe uitingen. Eerst via een marketingbureau en nu al geruime tijd zonder enige tussenschakels. Ik ervaar onze samenwerking als uiterst prettig. Het is fijn dat het hele team met bestaande huisstijl en richtlijnen onze uitingen kan doorvertalen en laat meegroeien met de ontwikkelingen die wij doormaken. Praktisch, creatief, meedenkend en toegankelijk zijn waarden die passen bij deze samenwerking!

Thijs Uylenbroek, Marketing Landmarkt