Desktop publishing (DTP)

Landmarkt

Landmarkt biedt een overdekte marktplaats en restaurant met vers, goed en lekker eten. “Ons vers komt direct van de boer, tuinder, slager, visboer en bakker. Zo van het land, zo uit de zee, zo uit de wei en zo uit de oven bij ons op de markt”. Onze partner Made in May heeft zich in het begin over de marketingcampagne gebogen en vroeg ons voor de uitwerking/doorvertalingen (DTP) van hun ideeën voor Landmarkt. De Hazen werkt al lang met Made in May samen en dat gaat uiterst soepel, een kwart woord is vaak al genoeg.

De Hazen ontwikkelde een mooie periodieke krant, flyers en advertenties in die typische Landmarkt-stijl. Het eerste werk beviel Landmarkt prima en het vormde de basis voor een mooie samenwerking waarbij we hun merk verder hebben versterkt (door vereenvoudiging van de huisstijl) en vele spoedverzoekjes (zoals indoor en outdoor signing, advertenties in lokale kranten, receptenboekjes, flyers en banners) snel hebben kunnen afhandelen. Doordat onze DTP-medewerkers direct contact hebben met de klant kunnen we extreem snel schakelen en uiterst efficiënt zijn. Voeg daarbij ons schappelijke uurtarief en je hebt goud.

Wat klanten zeggen:

Via een samenwerkingspartner kwamen wij in contact met De Hazen. En de eerste indruk was direct positief. Inmiddels zijn we een aantal projecten verder en hebben zij voor ons het logo en huisstijl voor De Nationale Buitenlesdag ontworpen. Het contact is altijd erg plezierig, de reactietijd kort en je krijgt meer dan waar voor je geld. Bovendien merk je aan alles dat er met enthousiasme wordt gewerkt. Kortom, een fijne partner om mee samen te werken en eentje die ik aan iedereen warm zou aanbevelen!

Marjolein Valk - marketing & communicatie - Jantje Beton