Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

"Toen mijn compagnon Leon en ik bedacht hadden om met Black Rooster het tofste digitale bureau van de wereld op te richten, hadden wij een bepaalde uitstraling voor ons bedrijf in gedachten waar het plezier en ongedwongenheid vanaf zou stralen. We verzamelden enkele voorbeelden qua uitstraling zoals Ben & Jerry's maar ook De Hazen stond op de lijst. Na een korte tijd met Chiel en Dennis brainstormen, schetsen, praten, hand-in-hand-op-de-sofa de Sound of Music kijken en gekke bekken trekken, was daar de geboorte van ons zwarte haantje. Eigenlijk heeft ons haantje dus geen moeder, maar wel 4 vaders. En tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten over onze huisstijl. En dat vinden we leuk en gaaf. En ook een beetje cool."

Christian van Ekeris, Black Rooster