Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Een verhaal, wensen en ideeën vertalen naar beeld dat werkt, beeld dat mensen aanspreekt, daarvoor zijn de Hazen de perfecte partner. Na een goed gesprek van een paar uur waarin de wensen en kaders gezamenlijk op een rijtje gezet werden volgde een prachtig ontwerp, een goede functionaliteit en een scherpe offerte. Na een soepel proces, een fijne samenwerking en veel flexibiliteit staat er nu een mooi resultaat waar ook de gebruikers blij mee zijn.

Douwe Akkerveeken, PVO