Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Toen ik net voor mezelf begon was ik op zoek naar een creatief bureau met gedreven en enthousiaste mensen die mij konden helpen mijn idee te vertalen, zonder daarbij gelijk tegen torenhoge kosten aan te lopen. Het begon met de Amstel Tafel huisstijl en website en daarna uitwerking van het Meetables concept voor unieke vergaderlocaties in de omgeving van Amsterdam, Utrecht en ’t Gooi. Het is fijn werken omdat ze altijd snel reageren, meedenken, niet te beroerd zijn om er een schepje boven op te doen als ze denken dat dat nodig is om tot de juiste keuze te komen, maar daarnaast ook kritisch durven te zijn. Ze voelde gelijk goed aan waar ik voor stond en hebben dit moeiteloos weten te vertalen in het concept zoals het nu staat. Mede hierdoor zijn beide labels een succes geworden. Kortom ik ben heel blij met de Hazen.

Jacintha Ruppert, Meetables