Desktop publishing (DTP)

DTP, of desktop publishing, is de technische uitvoering van een concept of huisstijl in de vorm van allerhande uitingen. Denk hierbij niet alleen aan de opmaak van briefpapier en visitekaartjes, maar ook aan het ontwerp van prijskaartjes, jaarverslagen, posters, brochures, flyers, magazines, advertenties en POS (point-of-sales) materiaal. In het verlengde daarvan kunnen ook het ontwerp van websites, applicaties en banners en web-banners liggen. DTP is de kunst van het doorvertalen en De Hazen zijn daar meesters in. Wij bieden hoge kwaliteit, zijn zeer ervaren, hebben oog voor detail, zijn bliksemsnel en ook nog eens zeer betaalbaar (gemiddeld 15 tot 20% goedkoper dan de rest!). Wij dragen er zorg voor dat al uw uitingen in ieder medium een consistente uitstraling hebben.

Voor een optimaal werkproces bevat een huisstijlhandboek (brand manual) richtlijnen voor hoe een communicatie-uiting conform een vastgestelde huisstijl moet worden opgezet.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands