Desktop publishing (DTP)

DTP, of desktop publishing, is de technische uitvoering van een concept of huisstijl in de vorm van allerhande uitingen. Denk hierbij niet alleen aan de opmaak van briefpapier en visitekaartjes, maar ook aan het ontwerp van prijskaartjes, jaarverslagen, posters, brochures, flyers, magazines, advertenties en POS (point-of-sales) materiaal. In het verlengde daarvan kunnen ook het ontwerp van websites, applicaties en banners en web-banners liggen. DTP is de kunst van het doorvertalen en De Hazen zijn daar meesters in. Wij bieden hoge kwaliteit, zijn zeer ervaren, hebben oog voor detail, zijn bliksemsnel en ook nog eens zeer betaalbaar (gemiddeld 15 tot 20% goedkoper dan de rest!). Wij dragen er zorg voor dat al uw uitingen in ieder medium een consistente uitstraling hebben.

Voor een optimaal werkproces bevat een huisstijlhandboek (brand manual) richtlijnen voor hoe een communicatie-uiting conform een vastgestelde huisstijl moet worden opgezet.

Wat klanten zeggen:

Via een samenwerkingspartner kwamen wij in contact met De Hazen. En de eerste indruk was direct positief. Inmiddels zijn we een aantal projecten verder en hebben zij voor ons het logo en huisstijl voor De Nationale Buitenlesdag ontworpen. Het contact is altijd erg plezierig, de reactietijd kort en je krijgt meer dan waar voor je geld. Bovendien merk je aan alles dat er met enthousiasme wordt gewerkt. Kortom, een fijne partner om mee samen te werken en eentje die ik aan iedereen warm zou aanbevelen!

Marjolein Valk - marketing & communicatie - Jantje Beton