Desktop publishing (DTP)

DTP, of desktop publishing, is de technische uitvoering van een concept of huisstijl in de vorm van allerhande uitingen. Denk hierbij niet alleen aan de opmaak van briefpapier en visitekaartjes, maar ook aan het ontwerp van prijskaartjes, jaarverslagen, posters, brochures, flyers, magazines, advertenties en POS (point-of-sales) materiaal. In het verlengde daarvan kunnen ook het ontwerp van websites, applicaties en banners en web-banners liggen. DTP is de kunst van het doorvertalen en De Hazen zijn daar meesters in. Wij bieden hoge kwaliteit, zijn zeer ervaren, hebben oog voor detail, zijn bliksemsnel en ook nog eens zeer betaalbaar (gemiddeld 15 tot 20% goedkoper dan de rest!). Wij dragen er zorg voor dat al uw uitingen in ieder medium een consistente uitstraling hebben.

Voor een optimaal werkproces bevat een huisstijlhandboek (brand manual) richtlijnen voor hoe een communicatie-uiting conform een vastgestelde huisstijl moet worden opgezet.

Wat klanten zeggen:

Kort na oprichting van ons bedrijf in 2011 is het team van de Hazen gestart met het ontwikkelen van onze externe uitingen. Eerst via een marketingbureau en nu al geruime tijd zonder enige tussenschakels. Ik ervaar onze samenwerking als uiterst prettig. Het is fijn dat het hele team met bestaande huisstijl en richtlijnen onze uitingen kan doorvertalen en laat meegroeien met de ontwikkelingen die wij doormaken. Praktisch, creatief, meedenkend en toegankelijk zijn waarden die passen bij deze samenwerking!

Thijs Uylenbroek, Marketing Landmarkt