Desktop publishing (DTP)

DTP, of desktop publishing, is de technische uitvoering van een concept of huisstijl in de vorm van allerhande uitingen. Denk hierbij niet alleen aan de opmaak van briefpapier en visitekaartjes, maar ook aan het ontwerp van prijskaartjes, jaarverslagen, posters, brochures, flyers, magazines, advertenties en POS (point-of-sales) materiaal. In het verlengde daarvan kunnen ook het ontwerp van websites, applicaties en banners en web-banners liggen. DTP is de kunst van het doorvertalen en De Hazen zijn daar meesters in. Wij bieden hoge kwaliteit, zijn zeer ervaren, hebben oog voor detail, zijn bliksemsnel en ook nog eens zeer betaalbaar (gemiddeld 15 tot 20% goedkoper dan de rest!). Wij dragen er zorg voor dat al uw uitingen in ieder medium een consistente uitstraling hebben.

Voor een optimaal werkproces bevat een huisstijlhandboek (brand manual) richtlijnen voor hoe een communicatie-uiting conform een vastgestelde huisstijl moet worden opgezet.

Wat klanten zeggen:

"Snel, betrokken en vrolijk. In een paar maanden stampten de Hazen een vernieuwde huisstijl uit de grond. Het stoffige bruin, geel, oranje maakte plaats voor een fris vierkant logo, dat toch onmiskenbaar Leprastichting is. Het ene ontwerp is nog mooier dan het andere, maar toch wordt alles zorgvuldig geïnspecteerd en besproken. Altijd kritisch meedenken om het maximale eruit te halen dus. Met zeldzaam veel plezier. Een hele fijne partner. Aanrader!"

Wiesje Bakema, fondsenwerving & voorlichting Lepra Stichting