Logo & huisstijl

Een sterk logo vormt de basis voor een solide huisstijl die uw merkidentiteit effectief uitdraagt. Er spelen bij de ontwikkeling van een logo meer dan alleen esthetische overwegingen mee. Is het logo bijvoorbeeld op verschillende soorten uitingen inzetbaar?(denk bijvoorbeeld aan drukwerk, websites of social media) en leent het zich voor een mooie identiteit (denk aan iconen, patronen, illustraties, typografie etc.)?

Met een bak aan ervaring is De Hazen de ideale partij voor de ontwikkeling van uw nieuwe logo of een verbetering van uw bestaande logo. Wij spitsen onze oren zodat het logo-ontwerp goed aansluit bij uw gewenste merkidentiteit. De door ons ontworpen logo en huisstijl passen goed, zowel technisch als emotioneel. Om het niet alleen mooi te hebben maar ook te houden leveren wij ook een brand manual of huisstijlhandboek. Hierin staat precies beschreven hoe de huisstijl in verschillende situaties in te zetten. Voor een consistentie uitstraling over meerdere (soorten) uitingen is een goed huisstijlhandboek vaak onontbeerlijk. Zo zorgen we ervoor dat afgeleide ontwerpen snel en consistent geproduceerd kunnen worden.

Wat klanten zeggen:

Kort na oprichting van ons bedrijf in 2011 is het team van de Hazen gestart met het ontwikkelen van onze externe uitingen. Eerst via een marketingbureau en nu al geruime tijd zonder enige tussenschakels. Ik ervaar onze samenwerking als uiterst prettig. Het is fijn dat het hele team met bestaande huisstijl en richtlijnen onze uitingen kan doorvertalen en laat meegroeien met de ontwikkelingen die wij doormaken. Praktisch, creatief, meedenkend en toegankelijk zijn waarden die passen bij deze samenwerking!

Thijs Uylenbroek, Marketing Landmarkt