Logo & huisstijl

Buitenlesdag

In opdracht van Jantje Beton en IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) mochten wij een ontwerp logo maken voor De Nationale Buitenlesdag. Een prachtig initiatief waar momenteel meer dan 300 scholen zich voor hebben aangemeld.

Het logo bevat een beeldmerk waar zowel buiten en leren samenkomt tot een mooi geheel.

Wat klanten zeggen:

Ik ben ongelofelijk blij en tevreden met alles wat de Hazen de afgelopen jaren voor mij hebben gedaan en betekend. Van het ontwerpen van mijn cdhoes tot een flyer voor de Babette Labeij music academy; De Hazen leveren elke keer weer topwerk af en snel! Dennis begrijpt meteen wat ik bedoel en vult alles altijd zeer smaakvol in. Daarnaast vind ik het heel bijzonder dat ze totaal verschillende stijlen kunnen laten zien. Vandaar ook dat ik denk dat De Hazen voor wat voor product dan ook kunnen worden ingezet. Of het nou om een hoes van een pop cd gaat of een reclame voor een geurtje, ze weten er altijd iets origineels en heel persoonsgericht van te maken. Daarnaast zijn het ook nog eens de meest vriendelijke, no bullshit mensen die ik ken in deze industrie en daar houd ik van. Geen blabla maar gewoon goed werk afleveren.

Babette Labeij, vocal coach