Logo & huisstijl

Buitenlesdag

In opdracht van Jantje Beton en IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) mochten wij een ontwerp logo maken voor De Nationale Buitenlesdag. Een prachtig initiatief waar momenteel meer dan 300 scholen zich voor hebben aangemeld.

Het logo bevat een beeldmerk waar zowel buiten en leren samenkomt tot een mooi geheel.

Wat klanten zeggen:

"Toen mijn compagnon Leon en ik bedacht hadden om met Black Rooster het tofste digitale bureau van de wereld op te richten, hadden wij een bepaalde uitstraling voor ons bedrijf in gedachten waar het plezier en ongedwongenheid vanaf zou stralen. We verzamelden enkele voorbeelden qua uitstraling zoals Ben & Jerry's maar ook De Hazen stond op de lijst. Na een korte tijd met Chiel en Dennis brainstormen, schetsen, praten, hand-in-hand-op-de-sofa de Sound of Music kijken en gekke bekken trekken, was daar de geboorte van ons zwarte haantje. Eigenlijk heeft ons haantje dus geen moeder, maar wel 4 vaders. En tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten over onze huisstijl. En dat vinden we leuk en gaaf. En ook een beetje cool."

Christian van Ekeris, Black Rooster