Logo & huisstijl

Buitenlesdag

In opdracht van Jantje Beton en IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) mochten wij een ontwerp logo maken voor De Nationale Buitenlesdag. Een prachtig initiatief waar momenteel meer dan 300 scholen zich voor hebben aangemeld.

Het logo bevat een beeldmerk waar zowel buiten en leren samenkomt tot een mooi geheel.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands