Grafisch ontwerp

House of Sports

Via onze klant Xsaga, werden de Hazen gevraagd om voor het sports marketingbureau House of Sports de aankleding te helpen realiseren van het evenement de Coolste Baan van Nederland. Dit is een schaatsbaan voor iedereen, waar sport & entertainment en breedtesport & topsport op een unieke wijze samen komen. De editie van 2018 was extra bijzonder met de ISU WK Allround als spectaculair slotstuk. In 2018 is het 125 jaar geleden dat Jaap Eden zich in Amsterdam liet huldigen als de officiële eerste wereldkampioen allround schaatsen. Na 125 jaar keerde de ISU WK Allround terug naar Amsterdam en brachten wij een eerbetoon aan alle wereldkampioenen die in de voetsporen van Jaap Eden zijn getreden.

Voor dit evenement moest het Olympisch Stadion in Amsterdam helemaal getransformeerd worden tot de Coolste Baan van Nederland. Dit vereiste heel veel posters, (gevel-)doeken, panelen, vloerpanelen, wanden, schermen en banieren die allemaal een ‘de Coolste Baan van Nederland’-uitstraling moesten hebben. Dit keer was ‘Winterlandschap met ijsvermaak’ (1608) van Hendrick Avercamp gebruikt als ondergrond op alle wanden, vloeren en uitingen ontworpen door ME-Studios. De processoren stonden te stomen onder het verwerken van al de pixels uit deze hoge resolutie reproductie van het beroemde schilderij dat in het Rijks Museum hangt.

Maar de overweldigend eenduidige aankleding van het Olympisch Stadion als Coolste Baan van Nederland was indrukwekkend. En allemaal mede mogelijk gemaakt door de Hazen.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands