Logo & huisstijl

Infra | Foodbrands

Het verhaal over hoe de Hazen een logo- en huisstijl klus voor Infra Foodbrands binnenhaalde is als een verhaal voor bij de open haard. We doen de ingekorte internetversie. Infra Foodbrands (de organisatie achter o.a. Maaza, Sunland en Fix) had geen behoefte aan een nieuw logo of huisstijl. Het was goed zo. Toch bleef het bij Dennis, eigenaar van De Hazen, kriebelen. Het kon beter, het moest beter en hij zou ze overtuigen, kost wat kost, dan maar zonder dat ze er vooraf in willen investeren.

Het voorgestelde redesign van het logo en de huisstijl werd bekeken, nog ‘ns bekeken en nog eens: dit zou toch wel een hele grote verbetering zijn! De Hazen werd gevraagd het ontwerpvoorstel verder uit te werken tot officiële huisstijl en De Hazen is uiteindelijk gewoon naar behoren betaald voor het gedane werk. Als blijk van hoe zeer het nieuwe ontwerp beviel is zelfs besloten het tapijt in het kantoor van Infra Foodbrands voorzien van het logo. De Hazen houdt zich ondertussen ook regelmatig bezig met ontwerp en DTP werk voor de merken die vallen onder Infra Foodbrands.

Wat klanten zeggen:

Toen ik net voor mezelf begon was ik op zoek naar een creatief bureau met gedreven en enthousiaste mensen die mij konden helpen mijn idee te vertalen, zonder daarbij gelijk tegen torenhoge kosten aan te lopen. Het begon met de Amstel Tafel huisstijl en website en daarna uitwerking van het Meetables concept voor unieke vergaderlocaties in de omgeving van Amsterdam, Utrecht en ’t Gooi. Het is fijn werken omdat ze altijd snel reageren, meedenken, niet te beroerd zijn om er een schepje boven op te doen als ze denken dat dat nodig is om tot de juiste keuze te komen, maar daarnaast ook kritisch durven te zijn. Ze voelde gelijk goed aan waar ik voor stond en hebben dit moeiteloos weten te vertalen in het concept zoals het nu staat. Mede hierdoor zijn beide labels een succes geworden. Kortom ik ben heel blij met de Hazen.

Jacintha Ruppert, Meetables