Logo & huisstijl

Infra | Foodbrands

Het verhaal over hoe de Hazen een logo- en huisstijl klus voor Infra Foodbrands binnenhaalde is als een verhaal voor bij de open haard. We doen de ingekorte internetversie. Infra Foodbrands (de organisatie achter o.a. Maaza, Sunland en Fix) had geen behoefte aan een nieuw logo of huisstijl. Het was goed zo. Toch bleef het bij Dennis, eigenaar van De Hazen, kriebelen. Het kon beter, het moest beter en hij zou ze overtuigen, kost wat kost, dan maar zonder dat ze er vooraf in willen investeren.

Het voorgestelde redesign van het logo en de huisstijl werd bekeken, nog ‘ns bekeken en nog eens: dit zou toch wel een hele grote verbetering zijn! De Hazen werd gevraagd het ontwerpvoorstel verder uit te werken tot officiële huisstijl en De Hazen is uiteindelijk gewoon naar behoren betaald voor het gedane werk. Als blijk van hoe zeer het nieuwe ontwerp beviel is zelfs besloten het tapijt in het kantoor van Infra Foodbrands voorzien van het logo. De Hazen houdt zich ondertussen ook regelmatig bezig met ontwerp en DTP werk voor de merken die vallen onder Infra Foodbrands.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands