Logo & huisstijl

Infra | Foodbrands

Het verhaal over hoe de Hazen een logo- en huisstijl klus voor Infra Foodbrands binnenhaalde is als een verhaal voor bij de open haard. We doen de ingekorte internetversie. Infra Foodbrands (de organisatie achter o.a. Maaza, Sunland en Fix) had geen behoefte aan een nieuw logo of huisstijl. Het was goed zo. Toch bleef het bij Dennis, eigenaar van De Hazen, kriebelen. Het kon beter, het moest beter en hij zou ze overtuigen, kost wat kost, dan maar zonder dat ze er vooraf in willen investeren.

Het voorgestelde redesign van het logo en de huisstijl werd bekeken, nog ‘ns bekeken en nog eens: dit zou toch wel een hele grote verbetering zijn! De Hazen werd gevraagd het ontwerpvoorstel verder uit te werken tot officiële huisstijl en De Hazen is uiteindelijk gewoon naar behoren betaald voor het gedane werk. Als blijk van hoe zeer het nieuwe ontwerp beviel is zelfs besloten het tapijt in het kantoor van Infra Foodbrands voorzien van het logo. De Hazen houdt zich ondertussen ook regelmatig bezig met ontwerp en DTP werk voor de merken die vallen onder Infra Foodbrands.

Wat klanten zeggen:

"Wat een helden! De Hazen hebben voor de Kleine Consultant waanzinnig veel betekend. Het begon al met het logo. Ik durf met overtuiging te zeggen dat het logo een van dé key succes factoren van De Kleine Consultant is en buitengewoon heeft bij gedragen aan het succes en de uitstraling van onze organisatie. Na 4 jaren waarin we als organisatie van 3 naar 103 mensen gegroeid zijn wordt nog steeds al onze communicatie door De Hazen verzorgd. De Hazen zijn waanzinnig goed in wat ze doen, ze staan op elk moment voor ons klaar en immer met buitengewoon enthousiasme. Ik draag de hazen een enorm warm hart toe en kan ze iedereen zonder enige twijfel aan iedereen van harte aanraden."

Jacqueline van den Ende, De Kleine Consultant