Desktop publishing (DTP)

Landmarkt

Landmarkt biedt een overdekte marktplaats en restaurant met vers, goed en lekker eten. “Ons vers komt direct van de boer, tuinder, slager, visboer en bakker. Zo van het land, zo uit de zee, zo uit de wei en zo uit de oven bij ons op de markt”. Onze partner Made in May heeft zich in het begin over de marketingcampagne gebogen en vroeg ons voor de uitwerking/doorvertalingen (DTP) van hun ideeën voor Landmarkt. De Hazen werkt al lang met Made in May samen en dat gaat uiterst soepel, een kwart woord is vaak al genoeg.

De Hazen ontwikkelde een mooie periodieke krant, flyers en advertenties in die typische Landmarkt-stijl. Het eerste werk beviel Landmarkt prima en het vormde de basis voor een mooie samenwerking waarbij we hun merk verder hebben versterkt (door vereenvoudiging van de huisstijl) en vele spoedverzoekjes (zoals indoor en outdoor signing, advertenties in lokale kranten, receptenboekjes, flyers en banners) snel hebben kunnen afhandelen. Doordat onze DTP-medewerkers direct contact hebben met de klant kunnen we extreem snel schakelen en uiterst efficiënt zijn. Voeg daarbij ons schappelijke uurtarief en je hebt goud.

Wat klanten zeggen:

"Toen mijn compagnon Leon en ik bedacht hadden om met Black Rooster het tofste digitale bureau van de wereld op te richten, hadden wij een bepaalde uitstraling voor ons bedrijf in gedachten waar het plezier en ongedwongenheid vanaf zou stralen. We verzamelden enkele voorbeelden qua uitstraling zoals Ben & Jerry's maar ook De Hazen stond op de lijst. Na een korte tijd met Chiel en Dennis brainstormen, schetsen, praten, hand-in-hand-op-de-sofa de Sound of Music kijken en gekke bekken trekken, was daar de geboorte van ons zwarte haantje. Eigenlijk heeft ons haantje dus geen moeder, maar wel 4 vaders. En tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten over onze huisstijl. En dat vinden we leuk en gaaf. En ook een beetje cool."

Christian van Ekeris, Black Rooster