Desktop publishing (DTP)

Landmarkt

Landmarkt biedt een overdekte marktplaats en restaurant met vers, goed en lekker eten. “Ons vers komt direct van de boer, tuinder, slager, visboer en bakker. Zo van het land, zo uit de zee, zo uit de wei en zo uit de oven bij ons op de markt”. Onze partner Made in May heeft zich in het begin over de marketingcampagne gebogen en vroeg ons voor de uitwerking/doorvertalingen (DTP) van hun ideeën voor Landmarkt. De Hazen werkt al lang met Made in May samen en dat gaat uiterst soepel, een kwart woord is vaak al genoeg.

De Hazen ontwikkelde een mooie periodieke krant, flyers en advertenties in die typische Landmarkt-stijl. Het eerste werk beviel Landmarkt prima en het vormde de basis voor een mooie samenwerking waarbij we hun merk verder hebben versterkt (door vereenvoudiging van de huisstijl) en vele spoedverzoekjes (zoals indoor en outdoor signing, advertenties in lokale kranten, receptenboekjes, flyers en banners) snel hebben kunnen afhandelen. Doordat onze DTP-medewerkers direct contact hebben met de klant kunnen we extreem snel schakelen en uiterst efficiënt zijn. Voeg daarbij ons schappelijke uurtarief en je hebt goud.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands