Logo & huisstijl

Lepra Stichting

De Lepra stichting was toe aan een nieuwe identiteit waarmee ze een jongere doelgroep konden benaderen. Deze uitdaging gingen wij met alle plezier aan. Dankzij het fijne contact werken wij nog steeds voor dit prachtige goede doel en verzorgen wij al hun communicatie uitingen. Van flyers en folders tot nieuwsbrieven, mailpacks en jaarverslagen.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands