Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Ik ben ongelofelijk blij en tevreden met alles wat de Hazen de afgelopen jaren voor mij hebben gedaan en betekend. Van het ontwerpen van mijn cdhoes tot een flyer voor de Babette Labeij music academy; De Hazen leveren elke keer weer topwerk af en snel! Dennis begrijpt meteen wat ik bedoel en vult alles altijd zeer smaakvol in. Daarnaast vind ik het heel bijzonder dat ze totaal verschillende stijlen kunnen laten zien. Vandaar ook dat ik denk dat De Hazen voor wat voor product dan ook kunnen worden ingezet. Of het nou om een hoes van een pop cd gaat of een reclame voor een geurtje, ze weten er altijd iets origineels en heel persoonsgericht van te maken. Daarnaast zijn het ook nog eens de meest vriendelijke, no bullshit mensen die ik ken in deze industrie en daar houd ik van. Geen blabla maar gewoon goed werk afleveren.

Babette Labeij, vocal coach