Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

De heren en dames Hazen zijn een heel praktisch en leuk team met een flinke dosis humor. Wij mogen daarvan meegenieten. Ze zijn voor ons altijd bereikbaar en denken graag mee over hetgeen er wordt gevraagd. Daar komen hele mooie, praktische en kwalitatieve producten uit voort. Kortom; fijn om te weten waar we aan toe zijn.

Wijkje Stegen, Marketing manager Garantie Makelaars