Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands