Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Via een samenwerkingspartner kwamen wij in contact met De Hazen. En de eerste indruk was direct positief. Inmiddels zijn we een aantal projecten verder en hebben zij voor ons het logo en huisstijl voor De Nationale Buitenlesdag ontworpen. Het contact is altijd erg plezierig, de reactietijd kort en je krijgt meer dan waar voor je geld. Bovendien merk je aan alles dat er met enthousiasme wordt gewerkt. Kortom, een fijne partner om mee samen te werken en eentje die ik aan iedereen warm zou aanbevelen!

Marjolein Valk - marketing & communicatie - Jantje Beton