Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

"Snel, betrokken en vrolijk. In een paar maanden stampten de Hazen een vernieuwde huisstijl uit de grond. Het stoffige bruin, geel, oranje maakte plaats voor een fris vierkant logo, dat toch onmiskenbaar Leprastichting is. Het ene ontwerp is nog mooier dan het andere, maar toch wordt alles zorgvuldig geïnspecteerd en besproken. Altijd kritisch meedenken om het maximale eruit te halen dus. Met zeldzaam veel plezier. Een hele fijne partner. Aanrader!"

Wiesje Bakema, fondsenwerving & voorlichting Lepra Stichting