Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

Werken met De Hazen is vooral werken met mensen. Mensen die het als een uitdaging zien om je visuele dromen te realiseren. Waar kom je dat nog tegen? Een bureau waar je direct spreekt met diegene die je gaat helpen. Geen tussenlagen, geen overtollige overhead. Een bureau waar collega's als snel vrienden worden!

Patrick Roubroeks, Xsaga