Grafisch ontwerp

Limondaine

Lekker, verfrissend, fruitig én zonder prik. Dat is heerlijk genieten, op ieder moment van de dag. Met deze duidelijke statement was Limondaine op zoek naar een nieuwe uitstraling. De lekkerste zijn zonder prik. Met een nieuwe opvallende uitstraling. Daar zien wij altijd wel een uitdaging in.

Wij houden van duidelijk en effectief communiceren. Zeggen waar het om gaat. En daar was Limondaine het helemaal mee eens. Ons nieuwe logo- en verpakking ontwerp sloeg aan. De toevoeging van speelse illustraties op de achtergrond maakt het helemaal compleet.

Wat klanten zeggen:

"Wat een helden! De Hazen hebben voor de Kleine Consultant waanzinnig veel betekend. Het begon al met het logo. Ik durf met overtuiging te zeggen dat het logo een van dé key succes factoren van De Kleine Consultant is en buitengewoon heeft bij gedragen aan het succes en de uitstraling van onze organisatie. Na 4 jaren waarin we als organisatie van 3 naar 103 mensen gegroeid zijn wordt nog steeds al onze communicatie door De Hazen verzorgd. De Hazen zijn waanzinnig goed in wat ze doen, ze staan op elk moment voor ons klaar en immer met buitengewoon enthousiasme. Ik draag de hazen een enorm warm hart toe en kan ze iedereen zonder enige twijfel aan iedereen van harte aanraden."

Jacqueline van den Ende, De Kleine Consultant