Logo & huisstijl

Stuurgroep Ondervoeding

De Stuurgroep ondervoeding richt zich op de preventie en behandeling van ondervoeding binnen de gezondheidszorg in Nederland. Zij initiëren zelf onderzoek en zijn partner bij (inter)nationale onderzoeken. Ze vertaalt de onderzoeksresultaten naar de praktijk om de zorg te verbeteren.

Hier hoort uiteraard een professioneel logo bij. Om de combinatie van wetenschap, kennis en ondervoeding samen in 1 beeldmerk te verwerken hebben wij gekozen om een esculaap te illustreren in de vorm van een vork die om een mes vormt. Op deze manier leg je de focus op zowel voeding als wetenschap.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe uitstraling is er door internetbureau Onebite een goed passende website ontworpen en gebouwd, die als database voor vele professionals fungeert.

Wat klanten zeggen:

Via een samenwerkingspartner kwamen wij in contact met De Hazen. En de eerste indruk was direct positief. Inmiddels zijn we een aantal projecten verder en hebben zij voor ons het logo en huisstijl voor De Nationale Buitenlesdag ontworpen. Het contact is altijd erg plezierig, de reactietijd kort en je krijgt meer dan waar voor je geld. Bovendien merk je aan alles dat er met enthousiasme wordt gewerkt. Kortom, een fijne partner om mee samen te werken en eentje die ik aan iedereen warm zou aanbevelen!

Marjolein Valk - marketing & communicatie - Jantje Beton