Logo & huisstijl

Stuurgroep Ondervoeding

De Stuurgroep ondervoeding richt zich op de preventie en behandeling van ondervoeding binnen de gezondheidszorg in Nederland. Zij initiëren zelf onderzoek en zijn partner bij (inter)nationale onderzoeken. Ze vertaalt de onderzoeksresultaten naar de praktijk om de zorg te verbeteren.

Hier hoort uiteraard een professioneel logo bij. Om de combinatie van wetenschap, kennis en ondervoeding samen in 1 beeldmerk te verwerken hebben wij gekozen om een esculaap te illustreren in de vorm van een vork die om een mes vormt. Op deze manier leg je de focus op zowel voeding als wetenschap.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe uitstraling is er door internetbureau Onebite een goed passende website ontworpen en gebouwd, die als database voor vele professionals fungeert.

Wat klanten zeggen:

Kort na oprichting van ons bedrijf in 2011 is het team van de Hazen gestart met het ontwikkelen van onze externe uitingen. Eerst via een marketingbureau en nu al geruime tijd zonder enige tussenschakels. Ik ervaar onze samenwerking als uiterst prettig. Het is fijn dat het hele team met bestaande huisstijl en richtlijnen onze uitingen kan doorvertalen en laat meegroeien met de ontwikkelingen die wij doormaken. Praktisch, creatief, meedenkend en toegankelijk zijn waarden die passen bij deze samenwerking!

Thijs Uylenbroek, Marketing Landmarkt