Logo & huisstijl

Stuurgroep Ondervoeding

De Stuurgroep ondervoeding richt zich op de preventie en behandeling van ondervoeding binnen de gezondheidszorg in Nederland. Zij initiëren zelf onderzoek en zijn partner bij (inter)nationale onderzoeken. Ze vertaalt de onderzoeksresultaten naar de praktijk om de zorg te verbeteren.

Hier hoort uiteraard een professioneel logo bij. Om de combinatie van wetenschap, kennis en ondervoeding samen in 1 beeldmerk te verwerken hebben wij gekozen om een esculaap te illustreren in de vorm van een vork die om een mes vormt. Op deze manier leg je de focus op zowel voeding als wetenschap.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe uitstraling is er door internetbureau Onebite een goed passende website ontworpen en gebouwd, die als database voor vele professionals fungeert.

Wat klanten zeggen:

"De Hazen is nou typisch zo’n onderneming die je graag wilt leren kennen. Al jaren krijgen wij lovende reacties op het tijdloze logo en mooie website die de Hazen zo tijdloos ontworpen hebben. Een persoonlijke aanpak, altijd bereikbaar en heel goed in staat vanuit jouw kader als klant mee te denken zijn kenmerkend voor de Hazen. Vanuit kleinschaligheid grote opdrachten tot een erg goed eindresultaat brengen kunnen ze als geen ander."

Laurens van der Horst, Bureau Spraakwater