Logo & huisstijl

Stuurgroep Ondervoeding

De Stuurgroep ondervoeding richt zich op de preventie en behandeling van ondervoeding binnen de gezondheidszorg in Nederland. Zij initiëren zelf onderzoek en zijn partner bij (inter)nationale onderzoeken. Ze vertaalt de onderzoeksresultaten naar de praktijk om de zorg te verbeteren.

Hier hoort uiteraard een professioneel logo bij. Om de combinatie van wetenschap, kennis en ondervoeding samen in 1 beeldmerk te verwerken hebben wij gekozen om een esculaap te illustreren in de vorm van een vork die om een mes vormt. Op deze manier leg je de focus op zowel voeding als wetenschap.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe uitstraling is er door internetbureau Onebite een goed passende website ontworpen en gebouwd, die als database voor vele professionals fungeert.

Wat klanten zeggen:

"Toen mijn compagnon Leon en ik bedacht hadden om met Black Rooster het tofste digitale bureau van de wereld op te richten, hadden wij een bepaalde uitstraling voor ons bedrijf in gedachten waar het plezier en ongedwongenheid vanaf zou stralen. We verzamelden enkele voorbeelden qua uitstraling zoals Ben & Jerry's maar ook De Hazen stond op de lijst. Na een korte tijd met Chiel en Dennis brainstormen, schetsen, praten, hand-in-hand-op-de-sofa de Sound of Music kijken en gekke bekken trekken, was daar de geboorte van ons zwarte haantje. Eigenlijk heeft ons haantje dus geen moeder, maar wel 4 vaders. En tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten over onze huisstijl. En dat vinden we leuk en gaaf. En ook een beetje cool."

Christian van Ekeris, Black Rooster