Logo & huisstijl

Stuurgroep Ondervoeding

De Stuurgroep ondervoeding richt zich op de preventie en behandeling van ondervoeding binnen de gezondheidszorg in Nederland. Zij initiëren zelf onderzoek en zijn partner bij (inter)nationale onderzoeken. Ze vertaalt de onderzoeksresultaten naar de praktijk om de zorg te verbeteren.

Hier hoort uiteraard een professioneel logo bij. Om de combinatie van wetenschap, kennis en ondervoeding samen in 1 beeldmerk te verwerken hebben wij gekozen om een esculaap te illustreren in de vorm van een vork die om een mes vormt. Op deze manier leg je de focus op zowel voeding als wetenschap.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe uitstraling is er door internetbureau Onebite een goed passende website ontworpen en gebouwd, die als database voor vele professionals fungeert.

Wat klanten zeggen:

Om te beginnen zeggen de Hazen wat ze doen en doen ze wat ze zeggen, zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Laat wat dat betreft hun enthousiasme en spontane reacties bij projecten je niet misleiden. Er wordt professioneel gewerkt. Aan alles is te merken, dat ze plezier hebben in wat ze doen. Een mijlpaal in onze relatie was, dat Dennis buiten de briefing om, zonder voorafgaande (financiële) afspraken voorstellen heeft gedaan voor een vernieuwde huisstijl, waar we zeer van onder de indruk waren en die inmiddels bij ons is geïmplementeerd. Over de fee zijn wij het naderhand makkelijk eens geworden.

Frank Sanders, C.E.O. Infra | Foodbrands